Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2007 10:54 - Вчера...
Автор: kerim Категория: Лични дневници   
Прочетен: 643 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.10.2007 10:55


Вчера валеше цял ден дъжт, по едно време нямах интернет и не можах да драсна нещо. След т"ва малко намали и излезнах да поиграя футбол. Поиграхме си към 1-2 часа, след това видях, че часът станал 3:00. А, аз имам тренировки (футболни) в 4;00 отидох до проверя до една интернет зала дали приятелите ми са там. Там ги открих. (Аз мислех да не ходя, но приятелите ме накараха) След т"ва отидохме на тренировки всичко започна супер добре.. Докато не почна много як дъжд. Имаше супер големи локви, в който като ме подсекоха влезна и целия се измокрих, краката ми бяха мокри. Общо взето целия бях вир вода. Мокри, не, ние продължаваме да играем още повече се измокрихме, и едно време почнах да си мисля, че 100% ще се разболея(От една страна се радвах, че няма никой в къщи :lol:) След т"ва тренировката свърши, целия отбор се прибираме в събкекалнията вир вода сме всичките. Особено аз и ще двама съотборници. Чакахме, чакахме, след т"ва вече не бяхме толкова мокри. Облякохме се тръгнахме за вкъщи. След т"ва юношите имаха тренировка след нас. Тъкмо ние свършихме тренировката, гледам през прозореца слънце излезна, най-много на това се ядосах защото нямаме никакъв късмет. :angry След т"ва поне като се прибирахме в къщи не на хвана дъжд. Но като се прибирахме(на мен) ми беше много студено.. Като се прибрах пуснах климатика, ох кеф. След т"ва седнах на pc`то да поиграя нещо.. Поиграх към 1 час. Пак почна адски да вали, и спря нета ми. И като нямаше к"во да правя гледах Сървайвър. След като Сървайвър свърши, пуснах някакъв друг филм да гледам. И него изгледах, след т"ва пуснах друг. Гледах, гледах вече към средата на филма, нещо от многото валене спря да показва телевизора. И аз к"во да правя си легнах. Еми общо взето т"ва беше.


Тагове:   Вчера,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kerim
Категория: Спорт
Прочетен: 75291
Постинги: 66
Коментари: 17
Гласове: 198
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930