Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 08:31 - Леко разочерован.
Автор: kerim Категория: Лични дневници   
Прочетен: 753 Коментари: 0 Гласове:
0



Хм.. мн им се ядосах на тези учители казах, че ако до края на миналата седмица не учим, няма да учим цяла година. А сега какво стана? Доколкото знам досега няма да учим до сряда тази седмица. И пак казаха, че ако не учим  тази седмица, няма да учим цяла година. Дано е вярно това. Да си почивам поне една година. :D Но за ралика от това ще завършвам една година по-късно. Ама както и да е поне сега като съм малък ще си почивам една година и ще имам повечко време да си уча за изпитите след 7-ми клас.
Тъй, и ми е малко зле... кракът ми е контузен много лошо след мача който изиграх неделя. И пропуснах една тренировка заради крака си. :angry
Но няма нищо от една тренировка нищо няма да стане.. Утре пак съм си на тренировки и т"ва е. Мн им се ядосах на черноочене, имаше някакъф висок и ме заплашваше, че той щял да ме пази, и щял да ме сгази... а аз пазех някакъф дребосък, който е 96 набор и постоянно го удрях, а треньор-а им ми се караше казваше ми: "Ей, момче, по-леко с малкия" И последствие на това аз му се ядосах и му отговорих : "Що?" и той млъкна след което смени постовете на дребосъка и този високия. Високия пазеше мен за някаде 4-5 секунди, като му казах нещо сигурно треньор-а им го е чул, и незнам защо набързо пак им смени постовете. Еми общо взето в този мач задачата ми беше много лесна, и дребосъка не можеше да тича много.. аз винаги го изпреварвах и му взимах топките.. и той се ядосваше :lol: Еми това е при още нещо интересно ще пиша тук

Лек ден.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kerim
Категория: Спорт
Прочетен: 75407
Постинги: 66
Коментари: 17
Гласове: 198
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930