Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2007 15:06 - Стачка
Автор: kerim Категория: Лични дневници   
Прочетен: 555 Коментари: 0 Гласове:
0



Тъй, не съм писал от много време, реших да влезна и да видя какво става и да драсна нещо. От началото на седмицата съм много весел тъй като не учим и учителите стачкуват. Стана ми още по-весело, когато чух, че ако до края на тази седмица не учим няма да учим цял срок. Отидох до училището днес учителите разговаряха и се прие, че няма да учим четвъртик и петък. Но след това слуха които се разнасяше(Ако не учим цяла седмица няма да учим цял срок) се оказа неправилна, и питахме учителите дали няма да учим цял срок те ни отговориха - Не само тази седмица няма да учите, а следващата седмица сте си на училище. И аз се отчаях направо. Но ме е яд, че няма да учим сега и ще ни вземат от Грипната и Зимната ваканция, грипната може би не е толкова нужна но Зимната става супер весело затова(Ако има озобщо зима де, ако не стане като миналата година) Ако стане като миналата година която искат ваканция да взимат(освен пролетната) а взимането на пролетната ваканция е нежъзможно както и вие знаете. Ама четвъртик и петък щяхме да правим хводно ниво по български и изтория, поне от това се отървахме.


Тагове:   стачка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kerim
Категория: Спорт
Прочетен: 75300
Постинги: 66
Коментари: 17
Гласове: 198
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930