Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2007 21:43 - Скучен ден.
Автор: kerim Категория: Лични дневници   
Прочетен: 703 Коментари: 0 Гласове:
0



Еми, днес беше скучен ден. Мислих да ходя на басейна, но времето не беше много добре и за това не можах. Не, че не можах, но е безмислено да ходя на басейн в студено време. Играхме малко футбол. Разходихме се. Нищо интересно не случи. Играхме волейбол :lol: това не ми се случва много често да играя волейбол, но не можах да откажа на приятелите. След това отидохме в компюторната зала да видим как върви. Не съм ходил в компюторна зала от една година някаде. И реших да проверя какво става, гледам нови работници, много промени, нови игри, само беше много кофти, че не пускат климатика. И вътре е супер топло, след това излизам от залата и целия съм вир вода. На обяд безтуй е адска жега и.. направо... Беше тъпо, че днес правих формат на компютора и ми отне доста време. Парво качих Линукс, той не преработи, една от папките за инсталиране бяха форбитнати и за това работата се провали. След това направих пълен формат и си качих Windows XP Service Packet  2 и сега всичко си е на ред. Поне могa да гледам филми на компютора, преди не можех защото се беше преебал ОС-а и за това като гледах филми хората първо говореха след 2-3 минути изписваха субтитрите, или обратно но сега мога да си гледам спокойно всичко е на ред. И сега ще изгледам адски много филми на компютора :lol: Трябваше да ходя на кино да гледам филми, а тук в Кърджали има само 1 кино и то е асъл умряло. Филмите идват някаде след 2-3 месеца, а пък на мен не ми се чака толкова. Сега спокойно ще си гледам Spiderman3, от 3 месеца го чакам този филм още го няма в нашето кино. Това е за днес.


Тагове:   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kerim
Категория: Спорт
Прочетен: 75208
Постинги: 66
Коментари: 17
Гласове: 198
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031