Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2007 21:53 - Горе-Долу бива.
Автор: kerim Категория: Лични дневници   
Прочетен: 717 Коментари: 0 Гласове:
0



Днес не беше много скучно играхме футбол, правихме забивки на малкия кош. До 5-6 на вън беше много топло за това не можехме да излезнем. След 6 вече не беше много топло и излезнахме. Супер изморен съм краката ме болят целия съм изпотен. Еми, не беше много скучно пак от колкото да тъпея цял ден в къщи. Отидох до града да хапна нещо. "Сега ще кажете защо чак до града няма ли закуски на близо" - Еми има но там закуските не са хубави аз винаги си ходя там. Продават големи джобове. Като го изям този джоб не ми требва да ям до вечерта. Пак и е супер вкусен. Само за него отивам чак до града. И за тфа, че мога да видя някой приатели, да се разходя. Не цял ден да стоя на едно и също място и да ми омръзва. Поне не отидох сам до града взех при мен 2-ма приятели, пак им обещах нещо. Иначе не искаха да идват с мен. А пък и не ми се ходи сам чак до града. След това пак се върнах в къщи целия бях изпотен. Не е лесно на жега да се ходи чак до града. А най-кофти беше когато приятелите ми са забравили да ме викнат и чах ходих до малкия кош да видя там ли, а пък тях ги нямаше, и на празно се изпотих и изморих. Еми, това е случилото се днес.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kerim
Категория: Спорт
Прочетен: 75290
Постинги: 66
Коментари: 17
Гласове: 198
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930